Gå til innhold

Hvordan var 1.mens etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Noen som kan fortelle meg om sine erfaringer rundt den 1. mensen etter SA?? jeg fikk den for noen dager siden, 4 uker etter SA...og blør veldig masse..og har ganske vondt.. Kraftig mens altså. Føler også at den kommer til å vare lenger enn vanlig!

Er dette normalt??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk direkte inni en vanlig mens jeg, men den blir sterkere og mer smertefull for hver gang nå.. det har nok ikke noe med SA og gjøre.

Begynte og blø og blødde i 6-8 dager også var det over..

Men ja det er noemalt og blø lenger enn vanlig menstrasjon etter SA, dette varierer mye fra person til person, tror også det spiller inn litt hvor langt du hadde kommet når SA skjedde...

Skrevet

jeg fikk mens etter 4 uker etter min sa i uke 14.. den var veldig kraftig med klumper.. spurte om dette på sykehuset, de sa det var normalt.. min mens varte også lenge.. sluttet å blø mye,men den ville liksom ikke gi seg å blø helt før etter ca 10 dager.... men hvis en blør VELDIG mye i mer enn to dager, så fikk jeg beskjed om å ringe sykehuset for å se etter rester... lykke til..

Skrevet

Takk for svar! Hvis du gikk direkte inn i en mens, hvor lenge var det da mellom SA og mensen din?

Jeg gjorde også dette.....blødde i 4 uker etter SA, og så fikk jeg mensen..

Skrevet

Ehh, hvordan skal jeg forklare dette slik at det blir forståelig da?=) hehe

Jeg begynte og blø..dag 2 kom nok det som var "spiren vår" fortsatte og blø i 6 dager og da var det over.. fikk EL og mens igjen.. Har nå en 27 dagers syklus..

Skjønte du dette? Er ikke så god på forklaringer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...