Gå til innhold

Kjære trondheimsjenter, kom med tips......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart i bryllup og skal kjøpe meg en ny kjole.

Jeg trenger tips til hvor jeg kan finne en fin kjole.

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes B-young har hatt utrolig mange fine kjoler i det siste. Ellers henger det alltid kjoler i vinduet til den butikken ved Nova kino, i tryggvassonsgata....

Skrevet

Takk, skjønner hvilken butikk du mener.

Tar gjerne imot flere tips

Skrevet

Hva med Noa, Noa (heter den det?)

Skrevet

Tredje egt på Byhagen. Tror butikken heter Claire. Pleier å ha mye fint.

Skrevet

Jeg fant en fin kjole som jeg brukte i bryllup nylig på kleins på city syd... Utvalget generelt var ikke bra, men akkurat denne kjolen synes jeg var fin, og de hadde den i lilla, blå og sort... Prisen var 1299,-

Skrevet

Hva med Namaste? Ganske unike klær der. Ligger en på solsiden og en i Kjøpmannsgata ved gamle bybro.

Skrevet

var nettop på den runden å fant blinken på kjolesentert eller hva det heter(den ved nova) ellers så fant jeg noen finne på claire som nevnt,den på byhaven

Skrevet

Takk igjen. Jeg skal få sjekket ut disse butikkene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...