suseduse Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 fikk en pakke nå, den bilpakka eller hva jeg skal kalle den... og med den kom en bok som hadde en knapp som det kom tute lyder ut av, men den er jo så lav at man knapt hører den... skal den være så lav??? de andre bøkene, "hei" og "ha det" har du jo hørt godt lyden, men ikke denna...
Mammaen til Tuva:) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 lav lyd i den vi fikk også, men det plager ikke tuva.. hun satt å trykket å trykket og koste seg masse.. vet ikke om den skal være sånn..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg har ikke fått den, men du får sikkert bytta den. Bare ring og si ifra til dem =)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Bare ring og hør. Husker ikke hvordan den var.... men vet at jeg klagde på en annen bok med lyd som ikke ville lage noe lyd, da fikk jeg ny tilsendt uten å måtte sende inn den første...
SaDa Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Den er veldig lav, skal nok være sånn. Høye lyder er skadelig for små barn
Trine & co Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Vår er og veldig lav lyd på, men denne pakken er for alle mellom 6 ogg 24 mnd, og da tror jeg ikke at lyden kan være høyere av hensyn til de minste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå