3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 han ville ikke sove i dag... har egentlig vært litt rar de siste dagenen... blir fort lei seg og sånn... så i kveld kom alt ut tror jeg... han gråt og gråt og gråt... han fortalte til slutt at han ikke har noen som vil leike med han i barnehagen.. og at han ikke vil dit i morgen.... han er 4 år nå. og har gått i barnehagen i 3 år og i ett år på den store avdelinga nå.. uflaksen hans har vært at "bestevennen" hans flytta da han begynte på stor avdeling, men så fant han en annen gutt som han ble god venn med også. som er like gammel.. men så har han bytta barnehage nå.. også er det mange som har slutta for å begynne på skolen. så det er veldig mange nye på den avdelinga.. og bare en gutt på hans alder.. som også er helt ny.... så jeg har lovet å snakke med de i barnehagen i morgen tidlig.. får så vondt av han.. vet sååå godt hvordan det føles når ingen vil leike.... bare må få ordna opp i dette!!!! han er en veldig sosial og blid gutt, så det er nok ikke noe problem. men han trenger tydeligvis litt hjelp til å bli kjent med de nye.. satt her og gråt litt for meg selv jeg nå... stakkars lille store gutten min....
adelia*termin 18/10* Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Er dette tilfelle burde jo personalet i bhg sett signalene for lenge siden... I bhg til datteren min oppfattet de at jenta mi og ei annen jente bare lekte sammen omtrent... Da gikk personalt bevisst inn for å få dem til å leke med andre.... Gikk kjempefint:)
Gjest frøkenvetikke Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Samme her - lillegutt vil ikke i barnehagen.....
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Åh stakkar da! Er så vondt når barna opplever sånt. Og mer skal det bli, tenk på når de begynner på skolen, sfo og ikke minst når de blir ungdommer. Livet er ganske fullt av sånne vonde episoder, og jeg syns det er veldig tøft å alltid vite hva man skal si og hvordan man skal trøste... Å være forelder er jammen verdens vanskeligste jobb!! Lykke til med gutten i morgen da.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 takk for det! det går nok bra med han. men jeg skal be om en skikkelig samtale i barnehagen, og virkelig fortelle de.. så de må gjøre noe for å hjelpe han!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå