Mamma til 2 jenter..... Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg så ei i Frogner parken i går som hadde dette og ble så missunnelig!! Hvor får man tak i det????!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Sansynlig vis hjemmesnekra eller kjøpt i utlandet...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Å det lurer jeg og på, de på butikken sa at det ikke finnes for vognen tåler det ikke.. Hadde lovet storesøster det, gikk liksom ut ifra at det fantes.. Har vært rundt og sett og tenkt og lurt, på om vi kunne mekke noe sjøl.. men hun trenger det egentlig ikke da.. Det finnes jo sånn som det er sete på, det passer jo til quinny,men virker upraktisk inne på butikker da..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Les inlegget mitt på barnevogndebatten, ikke quinnybrett men fungerer sikkert til den vognen å
Hidjey Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=249515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå