Gå til innhold

Hvor stort hus og hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på 120 kvm og jeg lurer på om det virkelig går an å klemme inn et tredje barn her...? Hvordan bor dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i en leilh på 98kvm..Har ett barn og ett til på vei.. Vi tenker at vi kan klare å bo her med 2 små, men når de blir eldre må vi ha noe større...skal sikkert ha 1barn til, så går ikke an å bo her med 3 barn..kun 2 soverom her.

Tror jeg fint skulle klart å bo på 120kvm med 3 barn. Men ikke når de blir større..trenger litt mer plass da..:)

Skrevet

akkurat nå leier vi et lite gammelt hus. holder på å bygge nytt, det håper jeg skal stå ferdig til neste sommer. det blir 280 m2 stort, så vi skal få nok med plass da, det gleder jeg meg til....

vi venter vårt første barn

Skrevet

Vi bygde hus i våres på 135 kvm, med 3 soverom

og vi venter nr 2 i nov..så vi har nok av plass.....tom loftstue når barna blir større så de slipper å sitte nede i stua sammen med oss når de får besøk :)

Skrevet

Hehe, jeg er kanskje ikke den rette til å svare på spm, men vi har 250kvm og baby nr to på vei, termin i januar. Jenta vår er snart 13 mnd, og i tillegg har sambo ei jente på 8 fra før. Vi har i alle fall mer enn nok plass! :-)

Du vet ordtaket; Der det er hjerterom er det husrom?! ;-)

Skrevet

Vi bor på 80 kvm og har to barn, venter nr. tre. Men vi er på utskikk etter noe større da, er litt trangt ja.....

Skrevet

Vi har et barn og en på vei. Bor i en fireroms (3 soverom) leilighet på noen og nitti kvadrat. Vi er ute etter å kjøpe oss et rekkehus og har sett på et på drøye 130 kvadrat. Der er også 3 soverom, men utallige muligheter til ombygging og sånn. Ikke det at vi MÅ ha større plass, men vi lurer veldig på hvor vi skal gjøre av alt som står på det soverommet vi nå må ta i bruk til babyen.

Skrevet

Vi har 1 barn og en til på vei og vi bor på 50 kvm og nå er det siiinsykt trangt,men har kjøpt oss 4 roms leilighet på 100 kvm,så vi flytter inn der før neste kommer,holder på å pusser opp hele leiligheten,så tar litt tid;) skal bli godt med større plass ja!!!

Skrevet

Vi bor på 70 kvm. venter nr. 1. Bor i toroms nå. Håper å få kjøpt en 4 roms på rundt 100 kvm. etterhvert :)

Skrevet

Vi bor på 80 kvm, med to soverom. Passe stort for oss, men siden vi blir 4 snart og kjenner vi er rimelig leie av denne 4 mannsboligen er vi på husjakt!Og da blir det masse plass!

Det blir vell egentli uansett hva man gjør det til selv :)

Skrevet

Vi har 56 kvm og meget god planløsning så syns egentlig ikke vi har såå liten plass liksom.

men skal kjøpe større leilighet etterhvert:)

Skrevet

Jepp, her er planen snart tre barn på 120 m2, jeg er sikker på at det går helt bra, veldig mange av naboene har det sånn (noen av dem har faktisk fire barn). Men jeg tenker jo litt på hvordan det blir når de kommer i tenårene - heldigvis laangt fram til den tid, da vi må rømme huset for at de skal ha besøk i stua :)

Skrevet

Vi har hus på 170 kvadrat, 5 soverom, og venter nr.3. Men føler egentlig ikke at vi har kjempegod plass. Nå har begge ungene eget soverom, vi et rom, et gjesterom og et datarom/kontor. Synes det gjesterommet er supert å ha, da vi ofte har overnattingsgjester. Men vi må vel kanskje ofre det når ungene blir større og vil ha egne rom...

Skrevet

Vi har hus på 110 kvm , 3 soverom og venter nr 1 , kommer det flere barn senere selger vi huset og kjøper større....

Skrevet

Vi har rekkehus, men 5 soverom og 175 kvm. Venter barn nr 4, så nå går gjesterommet! Men her blir vi boende.

Skrevet

Ja.. vi har 225 kvm og har 4 soverom men vi venter nr 2 sammen og han har to fra før så nå skal vi flytte til nytt hus 440kvm (med utleiedel da) en gang på vinteren. Den har 5 soverom men med mulighet for 6 eller 7 tror jeg... Heldige jeg:)

Skrevet

Vi har 150kvm og føler at vi har litt liten plass nå.

Venter nr 2.

Men, det er jo romdeling det kommer ann på. Ikke kvm ;)

Vi har svær stue og kjøkken. Men "bare" 4 soverom, hvorav 1 er kontor.

Vi mener barna våre skal få egne soverom!

Skrevet

Heisann.Huset vårt er 280kvm ..5 soverom..Venter vårt første barn..Så vi har både plass og hjerterom til flere:)

Skrevet

Kommer sikkert litt an på planløsninga. Vi bor i en leilighet med boareal på ca 65 kvm (to soverom), og venter andremann i november. Tror ikke det blir noe stort problem å bo her de første årene, men ønsker oss jo noe større etterhvert da :-)

Skrevet

Har kjøpt leilighet på 81 m2, venter første barnet. god romløsning og to soverom, klarer oss fint her en stund til. Tenkte å bo her i ca 5 år, siden leilighetene her vil stige mye i verdi de neste årene (sentralisering og utbygging)

Skrevet

Vi har hus på ca 300kvm, men 100 av de er en kjeller som vi ikke har gjort noe med. Men mulighet for flere soverom og kjellerstue. Vi har 1 gutt og en liten venn i magen :) Har GOD plass. Men dette har jo med hva du er vandt med. Klart dere klarer å få plasse til ett barn til :) der det er hjerterom er det husrom :)

Skrevet

Vi bor nå på 40 kvm, går så fint det så men når vi blir 4 så håper jeg at huset vi skal bygge står ferdig. Vi skal ha baby i april hvis alt går bra, og huset står da ferdig i mai håper vi, sambo skal gjøre det meste selv. Huset blir da på 300 kvm, men skal leie ut 110 kvm.

Skrevet

ca150 inredet, nummer 4 på vei og vi trenger mer pløass alt no da det bare er 3 soverom så her blir det innredning i vinter...

Skrevet

Vi bor i et svaert hus naa, ca 400 kvadrat med 7 soverom. Haaper paa nr 3 i loepet av neste aar.

Maa si jeg egentlig syns huset er vel svaert, men er nesten umulig aa finne mindre her hvor vi vil bo.

Foer hadde vi samme str som dere og to barn, tror fint vi hadde klart et barn til der i noen aar.

Men der var bare en stue og det tror jeg kanksje kunne blitt litt lite naar man etterhvert har 3 tenaaringer. Men de foerste aarene er det nok ikke noe probelm....

Skrevet

Heisann :) vi venter nummer tre,bor på 150 kvadrat med 4 soverom.. så det blir akurat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...