Reidis Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Men svigerinna mi fant ikke trekket/stoffet som skal henge over kurven fra innsiden og ut over kanten...det stoffet som dekker selve kurven, liksom. Noen som vet hvor de selger slike kurvsenger og hvor man får kjøpt tilbehør (tøy) til slike? Dette er en sånn avlang rund kurv, ca 100X60 cm på det lengste og bredeste. Med stang over hodedelen for å henge 'forheng' uff ..dårlig til å forklare her, håper noen skjønner hva jeg mener... Veldig takknemlig for hjelp!
Kirsebæra Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Heia=) Jeg har også en slik en. Men tanta mi sydde en slikt trekk da, men jeg vet da at diverse babybutikker som selger slike kurver. hør med de om de har sånne trekk ellerom de i verste fall kan bestlle... jeg vet at man kan bestille trekk til baby bjørn vippestol, så da må det vel gå ann å bestille trekk til kurv...?
petite fleur Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har kjøpt stoff og skal sy selv, sånn i tilfelle du ikke får tak i noe så kan jo det være en ide...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 mamma har sydd til vår. Er ikke noe hokus-pokus tror jeg, vurderer å sy nytt til denne babyen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå