Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Har hatt sterke "kynnere" i dag og spes. fra ca. 16.00. Har det har kommet og gått hele tiden, når jeg fikk lagt frøkna håpet jeg at det roet seg litt, men det er der fortsatt.. Går greit hvis jeg ligger helt stille, men beveger jeg meg litt så setter det i gang.. Ved forrige fødsel så begynte jeg å lekke fostervann og så kom riene, men denne gangen har det ikke vært antydning til fostervann eller den berømte slimproppen.. Kan det allikevel være start på rier?
Firkløvern Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg her lest en plass at hvis riene går over når du legger deg ned, så er det kynnere og ikke rier...
Tessa-81 Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har selv kynnere hver dag og om nettene. Har ternin om 6 dager. Kynnerne er livmorens trening på fødselen, Har du ikke hatt slike kynnere tidligere er det nok et tegn på at fødselen ikke er så langt unna:-) Det er jo kjekt! Ubehagelig med kynnere, men se på det som kroppens måte å trene tik fødselen på:-) Lykke til!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 det kan være starten på den, viss de kommer oftere må du kontakte føden.. Jeg har svake rier som kommer med 10-15 min mellomrom, blir oxo værre når jeg er oppe å går men jeg har vært på føden, siden jege rførstegangs sa de at det kunne ta litt tid dette her men siden du er andregangs så ville jeg ringt dem å hørt viss det blir værre.. Lykke til
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg har hatt sterke kynnere siden uke 20 og er sykmeldt pga. det... men det er liksom litt anderledes nå.. Gir seg ikke helt når jeg ligger stille heller.. blir bare litt svakere... Ja ja.. jeg får se hvordan det utarter seg.. Har også hatt løs mage i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå