Gå til innhold

dere som venter nr 2, 3 eller 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter nå nr 2.

vet at en del barn reagerer på sjalusien ved å tisse seg ut.

min sønn har nå begynt med dette, er 2 uker til termin.

har noen av dere vært bort i dette før?

hvordan skal jeg "ta" dette

hittil har jeg ik vært sur eller noe på han, pratet med han om dette, prøvd å få ut av han hva som gjør dette.

men i dag merket jeg at jeg ble litt sur, det er nå 5 dagen har gjør dette.

vi var ute i hagen, så jeg har vært max 5 meter vekke fra han.

likevel så gjør han dette.

nå er jeg ganske frustert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er sønnen din...?

det virker jo litt rart at han er begynt og bli sjalu før det er kommen noe baby..det kan bare være en fase han er i..

hva om du spør han før han må tisse og hjelper han og huske på at han må på do..kanskje?

Skrevet

Ikke bli sur, det gjør det bare verre. Skjønner forsåvidt følelsen. :)

Si bare "Neimen oi, var du uheldig? rakk du ikke på do? Jaja, det er sånt som skjer. Men nå går vi og skifter" og spill overrasket.

Datra mi kom plutselig her en kveld og instruerte meg følgende: "Jeg var babyen, og du var mammaen som gav babyen drikke på flaske". Også måtte hun ligge på fanget mitt ei stund mens hun drakk vann fra en vannflaske. Også var det ikke mer enn det.. Ikke så rart at det kom i disse tider, syns jeg, for jeg går bare og venter på å få føde, så det er mye snakk om babyen.

Skrevet

han er 5 år.

har ik blitt sur på han, har prøvd å prate med han.

men kjente i dag at jeg ble litt sur på han.

Skrevet

Det forstår jeg godt, han skal jo vite bedre! Han kan jo holde seg, men så kan de få tilbakefall, og det er nok ikke så lett for dem. Du gjør nok lurt i å prate med ham i tillegg, han må jo prøve å holde seg, også gå på do når han kjenner at han må. Det er jo mye mer praktisk, slipper alt styret med å skifte på og sånt. Men kanskje han ser at babyen blir skiftet på, også vil han gjerne ha det sånn han og? Nei, ikke lett å vite alltid.. Som foreldre så er man jo bare mennesker selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...