Gå til innhold

Gurimalla som tiden flyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg plutselig fullgåtte 29 uker og i tredje trisemester. Er nesten i sjokk jeg...tia har bare forsvunnet. Og om 2,5 mnd så skal jeg ha en baby til...hjeeelp :o)

Lykke til til meg selv og andre som nå nærmer seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tida flyr ja!:) Har termin den 12.nov, synes det nærmer seg skremmende raskt. Og jeg vet ikke en gang hva jeg går til...min første:)

Skrevet

Med en aktiv 3-åring så har jeg overhodet ikke hatt tid til å sette meg ned og nyte graviditeten den her gangen...så jeg blir litt overveldet når det plutselig er så kort tid igjen. Har termin 5. november :o)

Skrevet

Da skjønner jeg godt at tida flyr! Men det er jo litt godt det også:) Da er du jo bare en ukes tid før meg:) Har knapt begynt å handle inn engang. Ikke bestemt oss for vogn heller... Synes det er vanskelig, særlig når det er første og vi er "ferske" i gamet.

Skrevet

Det er på en måte det jeg trøster meg med, at det meste av utstyr finnes på loftet. Skal bare kjøpe nytt av gasskluter,flanellskluter og sånt smått :o)

Ellers var vi seint ute forrige gang ...kjøpte seng/vogn/bilstol ca 1 mnd før. Gikk fint det :o)

Skrevet

Deilig å slippe å kjøpe så mye utstyr! Det er jammen dyrt! Stresser egentlig ikke så mye med handlinga, bare greit å fordele det litt når det er en del man må ha. Ellers blir det så mye utgifter på en gang. Er litt kos med alle forberedelsene, som f.eks. å se på babyutstyr sammen ...:) Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...