Reidis Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Nå er jeg plutselig fullgåtte 29 uker og i tredje trisemester. Er nesten i sjokk jeg...tia har bare forsvunnet. Og om 2,5 mnd så skal jeg ha en baby til...hjeeelp ) Lykke til til meg selv og andre som nå nærmer seg...
*Cara* Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Tida flyr ja! Har termin den 12.nov, synes det nærmer seg skremmende raskt. Og jeg vet ikke en gang hva jeg går til...min første:)
Reidis Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Med en aktiv 3-åring så har jeg overhodet ikke hatt tid til å sette meg ned og nyte graviditeten den her gangen...så jeg blir litt overveldet når det plutselig er så kort tid igjen. Har termin 5. november )
*Cara* Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Da skjønner jeg godt at tida flyr! Men det er jo litt godt det også Da er du jo bare en ukes tid før meg:) Har knapt begynt å handle inn engang. Ikke bestemt oss for vogn heller... Synes det er vanskelig, særlig når det er første og vi er "ferske" i gamet.
Reidis Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Det er på en måte det jeg trøster meg med, at det meste av utstyr finnes på loftet. Skal bare kjøpe nytt av gasskluter,flanellskluter og sånt smått ) Ellers var vi seint ute forrige gang ...kjøpte seng/vogn/bilstol ca 1 mnd før. Gikk fint det )
*Cara* Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Deilig å slippe å kjøpe så mye utstyr! Det er jammen dyrt! Stresser egentlig ikke så mye med handlinga, bare greit å fordele det litt når det er en del man må ha. Ellers blir det så mye utgifter på en gang. Er litt kos med alle forberedelsene, som f.eks. å se på babyutstyr sammen ... Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå