3 blå Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Vi bestemte oss i går... Trist og letta på samme tid. Huff, så nå er det på jakt etter leilighet igjen. Det positive er at dette er et greit brudd, vi er enig og gode venner. En liten tåre fra
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Så trist da. Er tiltak å begynne på nytt. Håper Henrik har det bra da.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 uffda så trist da..Men det er jo godt at dere er enige da iallefall:-) Lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå