Gå til innhold

Hva slags musikk liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fest på lørdag og det kommer litt ymse av folk så jeg vil ha litt forskjellig type musikk.

Jeg vil gjerne høre hva slags musikk dere liker på fest, slik at jeg får en variert musikkmeny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm ingen som liker å høre på musikk. Eller er dere aldri å fester???

;o)

Skrevet

Jeg har litt underlig musikksmak, men kan vel svare:p

Liker reggeaton og fjortismusikk :P

På fest liker jeg å høre musikk som gjør at det skjelver i dansefoten :P

Remixer av gamle slagere, eller gamle slagere, listepop,++ Alt man kan synge med på.

Musikk jeg ikke klarer på fest er; Blues,jazz,contry, rolige sanger og dde!

Skrevet

Prince og Alan Parsons project er mine absolutte favoritter! I tillegg blir jeg lykkelig av å lytte til Pink Floyd, XTC, Camel og alle skivene "Serve Chilled" Hurra!

Skrevet

Rock (type gammel ac\dc o.l)

Heavy Metal

Hard Dance

R & B og Hip Hop

Skrevet

Jeg liker: reagge, psychedelia, dub, funk og litt forskjellig annet bl.a. prince, patti smith, pop levi og ting og tang:)

Kanskje ikke helt representativt, da...

Skrevet

Listemusikk

R&B

Soul

egentlig alt mulig:-))

Skrevet

Takk for alle svar.

Tar gjerne imot flere, gjerne sangtitler.

Skrevet

TROND VIGGO:::::) :) :);) Han er jo bare rååååååååå!!!!!!! Og alle kan vel noen av sangene hans...???

Skrevet

Ja han har jeg sansen for også!

Skrevet

Er veldig interessert i musikk jeg og kjæresten da, og det er flesteparten av venne våre også, så her slåss alle om å sette på cder til fest. Eller så ender vi opp med gamle ting på vinyl... Har inntrykk av at man vil ha ting å mimre til når man har tatt en flaske vin eller tre. :)

Noen ganger brenner vi en cd med ulike nye og gamle ting for enhver smak noe som ofte er sekstitalls, indiepop og rock fra ulike tider, britpop, hiphop etc.

Løkke til!

Skrevet

Mamas and the papas, Nina Simone og Lou Reed hører jeg på nå, Stereolab, Pixies, Magnetic Fields, Chemical Brothers (når jeg vasker), Spiritualized, Apples in stereo, Low og Tool er noe.

Dager jeg skal forte meg:Leftfield,gammel Madonna og gammel Micheal Jackson,Nelly Furtado,David Bowie og Blondie b.l.a.

Skrevet

Tusen takk, nå har jeg fått laget en ganske variert meny.

Dere er noen knupper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...