Gå til innhold

Hvordan øke melkeproduksjon...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg holder på å miste melka... Vil ikke det!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amme evt pumpe hver 1.5-2.time..

Ammete fra helsekost

Drikk rikelig med vann

Spis havregrøt

Skrevet

Har du prøvd dette selv, noe av det som funket...?

Havregrøt...? Den var ny...

Har prøvd ammete og drikker mye vann... Føler ikke det hjelper... Men jeg må kanskje ha litt tålamod? Ja, jeg tenkte jeg skulle prøve å amme vesla litt oftere....

Skrevet

Jeg ville ha pumpet meg litt også (eller som du selv sier, legg henne til oftere), det gjorde jeg.

Ellers: kan ikke få sagt det ofte nok, ring Ammehjelpen og få råd der, de er kjempeflinke. Du finner de du "hører til" på ammehjelpen.no.

Masse lykke til :)

Skrevet

For meg fungerte det å amme ofte og pumpe i tillegg. Produksjonen økte i løpet av 1-2 dager. Ammet ca hver 1,5 time og pumpet deretter. Følte jeg satt med puppen ute hele dagen, men det var verdt det.

Skrevet

spis og sov/ hvil samtidig som barnet

Skrevet

Jeg fikk fastlegen til å skrive ut en resept på Afripran(trur d va d den hete)En medisin de bruker mot kvalme på kreftpasienter.Bivirkningen på disse er melkeproduksjon.Fåes i tablettform.Funker som bare d.Dolly Parton.....go home!!!!!Hvis legen din ikke trur på d eller har hørt om d kan han ringe barneavd.på sykehuset i Bodø.Lykke til!

Skrevet

Jeg miste melka i 3 dager jeg! Trodde ikke den skulle komme tilbake. Alt jeg gjorde var å legge han til begge før hvert måltid - vips, jeg fikk melk igjen!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...