Lillegullet130707 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Føler jeg holder på å miste melka... Vil ikke det!!!!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Amme evt pumpe hver 1.5-2.time.. Ammete fra helsekost Drikk rikelig med vann Spis havregrøt
Lillegullet130707 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Har du prøvd dette selv, noe av det som funket...? Havregrøt...? Den var ny... Har prøvd ammete og drikker mye vann... Føler ikke det hjelper... Men jeg må kanskje ha litt tålamod? Ja, jeg tenkte jeg skulle prøve å amme vesla litt oftere....
Mamman til M&E Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg ville ha pumpet meg litt også (eller som du selv sier, legg henne til oftere), det gjorde jeg. Ellers: kan ikke få sagt det ofte nok, ring Ammehjelpen og få råd der, de er kjempeflinke. Du finner de du "hører til" på ammehjelpen.no. Masse lykke til
*smula* Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 For meg fungerte det å amme ofte og pumpe i tillegg. Produksjonen økte i løpet av 1-2 dager. Ammet ca hver 1,5 time og pumpet deretter. Følte jeg satt med puppen ute hele dagen, men det var verdt det.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 spis og sov/ hvil samtidig som barnet
Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Jeg fikk fastlegen til å skrive ut en resept på Afripran(trur d va d den hete)En medisin de bruker mot kvalme på kreftpasienter.Bivirkningen på disse er melkeproduksjon.Fåes i tablettform.Funker som bare d.Dolly Parton.....go home!!!!!Hvis legen din ikke trur på d eller har hørt om d kan han ringe barneavd.på sykehuset i Bodø.Lykke til!
Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Jeg miste melka i 3 dager jeg! Trodde ikke den skulle komme tilbake. Alt jeg gjorde var å legge han til begge før hvert måltid - vips, jeg fikk melk igjen!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå