Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Födte for en uke siden og har 3 sting innvendig og 2 utvendig... Kjenner at det stikker litt, når faller de ut?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Når som helst! Kanskje det til og med har løsnet og falt ut noen uten at du har merket det. Hos meg lå det igjen en trådstump på papiret allerede første uka
*smula* Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg fikk beskjed om at de ville løsne etter ca 14 dager. Kunne hende at jeg ikke oppdaget det, eller at jeg så litt trå i bindet eller på dopapiret.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Etter første fødselen så kom det en liten tråd etter ca 14 dager (hvis jeg ikke husker helt feil), men denne gangen har jeg aldri sett en trå, men regner med at den er borte siden hun nå er 4 mnd.
Mrs. Bouquet Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Det falt ut sting ved toalettbesøk flere ganger daglig etter ca. 10 dager. De begynner å løse seg opp etter en uke eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå