lego Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hva har dere i vogna nå om dagen,dere som har barn som sover lur i vogna i bhg? Har ikke tenkt på at han skal sove i vogna, ute....
så var vi 4 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 har tenkt å sende med voksiposen når han drar i bhg i morgen. Ellers har han hatt fleecepledd på seg.
Bella Donna Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 I dag tok jeg med både en dyne og et fleecepledd, så kunne de bedømme det der.
St.Sunniva Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Har en tynn dyne, samt at jeg også har med et bomullsteppe...da har de så de kan velge litt ut i fra temperaturen. I vår bhg tar de som regel av bukser, så de sover bare i bodyen....godt og varmt allikevel.. Regner med at de sier i fra om det skulle være for lite, men jeg bruker det hjemme også, og det er IKKE for kaldt iallefall :-)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Lillesnuppa ligger på lammeskinn året rundt, så det ligger fast i vogna. Hun har et fleeceteppe og en tynn dyne, så får bhg-personalet vurdere hva som trengs :-) Når det blir skikkelig surt er det frem med voksi :-)
lego Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Tenkte jeg skulle legge lammeskinnet i vogna, også kjøpe ett ullpledd eller fleecepledd som han kunne ha over seg... Høres det greit ut? Han er forresten snart 2 og vogna står ute, men under tak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå