Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Min baby får minifom, men jeg lurer på om jeg skal gi minifom rett før jeg gir flaske HVER gang. Ofte vil han ha en "attpåtår" etter en halvtime. Ville dere gitt minifom da igjen?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ville ikke gitt det når han vil ha en "attpåtår", jeg gjorde ikke det med frøkna vår iallefall, det holdt at hun fikk det til hovedmåltidene..
♥pilutta♥ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Hei! Vi ga minifom i hver flaske. Men så sluttet vi da helsemyndighetene gikk ut og frarådet bruken av Minifom(pga mulige bivirkninger).. Begynte da med Fennikel te i stedet, og det var mye mer effektivt!! Så det anbefales på det sterkeste! Ha litt fennikel te i hver flaske. Det gjorde underverker her gården:-) Fennikel te får du kjøpt på helsekost, men pass på at det er bare fennikel!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Oj oj, er det luft i magen fennikelte hjelper mot, eller? Hvor mye tar du i hver flaske?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 De har ikke frarådet bruk, de har frarådet langvarig og ukritisk bruk der nytten ikke overstiger en mulig risiko. Det er langt ifra det samme!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____23528.aspx
Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Du skal kun gi minifom når de har mageknip eller mye luft i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå