Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe endel ullundertøy fra sparkjøp nå, men lurer litt på hvilken størrelse. Her bruker hun til vanlig 68, men har et par plagg i 74 hun kan bruke også..

Hvordan er disse ullplaggene i størrelsen. Er strl 70 eller 80 passende.. Må gjerne være litt romslige så vi kan bruke dem litt utover, men skal jo ikke drukne i dem heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er ganske normale, men KAN krympe litt i vask... Ville bestilt 70 jeg, for det er mye stretch i dem..!

Skrevet

de er små i strl har jeg merka meg. Gutten min på 74 cm har jeg kjøpt strl 90 til, og han bruker den uten problem. Er litt lang i armene og litt løs på, men ellers super.

Skrevet

Bodyene er små (så hadde bestilt 80), ellers bruker gutta mine sin vanlige str. etter alder i det ulltøyet som jeg er veldig fornøyd med!

Skrevet

Jenta mi brukte vel 68/74 i på senhøsten/vinteren ifjor. Bestilte da str 80, og det passet fint ut vinteren.

Nå bruker hun str 80 og hun har fått ullbodyer i str 90. Så gå gjerne opp minst en str.

Skrevet

Tusen takk for svar... Jeg tror jeg går for strl 80 jeg da.. Hadde tenkt å bestille 6 bodyer, en dress og noen strømpebukser så er jo fint om det kan holde litt utover vinteren.. Jenta mi sikler så fælt nå, så hadde tenkt å bruke det nå også jeg. Har hørt det skal være godt å bruke når de blir våte.. Bomullsbodyene hun har nå er ikke noe særlig deilige når dem er gjennomvåte av sikkel.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...