Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Finnes det? Hvor da? Noen som har erfaring? Har litt angst for å dele rom med andre etter fødselen. Er det alternativer? eller må man bare akseptere det rommet man får? Noen som har erfaring?
lille My-77 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hei:) Tror vel ofte at man får rom alene. Jeg fikk hvertfall det sist, måtte bare dele dusj og do med et naborom. Det kommer vel litt an på pågangen på sykehuset når man skal føde også kanskje. Jeg fikk et flott rom sist, og var strålende fornøyd. Det var fødestue eller såkalt barselhotell jeg fødte på sist. Snakk litt med jordmor eller lege om det da vel.De vet sikkert hvordan det er der du bor. Lykke til:)
Beama Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Hvor i landet skal du føde da? Bergen (Haukeland) har Barselhotell og Familierom på Storken;)
Skuddårsmamma=) Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 St. Olavs Hospital i TRondheim har barselhotell. Men tror de kun har enerom på barselavdelingene også. Spør jordmor der du bor, hun vet sikkert! =)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Det er ikke mange sykehus som kun har enerom. Jeg har nesten ikke hørt om noen. De fleste steder må en dele med minst en person, andre steder må du dele med opptil 3-4 andre.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Skal høre med jordmor. Skal føde i vestfold eller telemark. Tønsberg eller skien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå