Gå til innhold

Krabbe, sitte og stå?


Koala *g07*

Anbefalte innlegg

Noen her som har begynt med dette?

Min kryper og åler for det meste, men har også i lengre tid satt seg opp i krabbestilling.

Setter seg selv halvveis opp også.

Han har også startet å utforske det å reise seg opp fra å stå på alle fire, da med strake armer og bein, til å løfte seg opp langs noe han tar tak i. Så nå er det bare å senke sengebunnen, og ta i bruk seler i vogna hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest otilie79;)

Minsta har også begynt å åle seg framover, står godt på knærne med strake armer, og har også begynt å heise seg opp etter ting. Setter seg ikke på rompa enda, ikke helt stødig i ryggen, men sitter "på skakke" hvis hun har heist seg opp etter vippestolen eller lekekassa.

Begynte å åle seg framover da hun var bare 4,5 mnd gammel, så hun har fått go trening og full fart framover:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

lillewirre krabbet 04.09 for første gang. rett opp på knærne og avgårde. samme dag satt hun seg sånn på skrå.

en uke senere reiste hun seg opp langs sofaen. og nå går hun bortover sofaer og bord... lilletulla til mamma blitt så stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er litt treigere enn deres han da.

 

Han kommer seg dårlig på fram, klarer å åle seg litt om det er noe han virkelig vil ha tak i=) Så det går mest i sirkel og bakover enda.

 

Men nå de siste dagene har han stått myyyye i krabbestilling (begynte med det for ca to måneder siden). Så det er vel rett før tenker jeg!

 

Heiser seg ikke opp etter noe, og setter seg ikke opp selv enda. Men er begynt å ligge på skrå og slikt så det kommer vel det også med tid og stunder vil jeg tro=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi er ei aktiv jente, kryper godt og reiser seg opp etter det meste. Favorittaktiviteten for tiden er å reise seg opp etter bord/hyller/kasser og rive ned det hun får tak i. Så jeg har ryddet godt opp til lårhøyde og lagt fram klær, filler og leker som det er ok at hun hiver på gulvet. Blir jo en del rydding, men så koser hun seg ordentlig også.

 

Hun virker nokså fryktløs og skjønner på ingen måte hva som er farlig og ikke. Hun klatrer i trappa hvis jeg ikke følger med og forserer enkelt den litt høye dørterskelen på badet, både opp og ned.

 

Hun har gjort spede forsøk på å sitte uten støtte en stund, men de siste dagene har det virkelig løsnet. Hun sitter i relativt lange perioder om gangern og leker med lekene sine.

 

Morsomt med en unge som er tidlig ute og aktiv. Men nokså slitsomt også, det går unna her for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabber, sitter og står alene og nesten går. Dvs. går langsetter bordet og tar ellers ett skritt alene når hun vet hun kan falle mot sofaen eller mamma/pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...