Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Skal ta ett-års bilde av datteren min i neste uke. Trenger noen gode tips! Hva kan hun ha på? Hva blir fint?? Noen som har fått tatt noen bilder litt utenom det vanlige? Gi meg inspirasjon........
Murmel72 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg valgte enkle plagg, slik at snuppa kommer i fokus. Hun hadde noen bilder med snekkerbuksejeans og naken under, noen helt naken og noen med en søt solhatt og naken. Jeg syns det beste er å ikke ha flotte klær, men nøytrale og enkle klær som gjør at ungen kommer i fokus. Noen bilder ble sort hvitt andre ble i farger. Vi valgte ett bilde i forstørret versjon 40x50 i duse farger og med sort ramme.
Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Hørtes fint ut ja! Takk for innnspill.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå