Gå til innhold

Hvor mange av januar babyene står?


Babyfacepsycho

Anbefalte innlegg

Drar seg opp i stående selv alltså.?

 

Dem som gjør det. Åler dem seg? Har dem begynnt og krabbe? Sitter dem?

 

Lurer litt bare jeg. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi drar seg opp i stående. Hun begynte å krype da hun var 6,5 mnd, satt seg opp like før hun var 7 mnd, og krabbet noen dager etterpå. De siste dagene har hun begynt å reise seg ved stuebordet, hun begynte å reise seg etter lavere ting først, men nå er hun nysgjerrig på hva vi har på bordet. Så moro å se dem utvikle seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han drar seg ikke selv opp med mindre jeg tilbyr han armene min i optimal høyde. Da gjør han det. Han begynte å åle seg når han var 6,5 måned men klarer ikke å løfte rumpa fra bakken ennå. Setter seg ikke opp selv ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør d, opp etter ALLTING! Ja, han åler seg og krabber, begynte med det når han var 5,5 mnd. Reise seg opp til og med etter strake vegger begynte han med når han var 6,5 mnd, og nå som han er 7 mnd sitter han stødig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har stått tre-fire ganger i senga, uten at jeg har sett han har gjort dette andre steder enn der. Han står derimot på kne overalt. Begynte med det når han var ca 6,5 mnd gammel. Han sitter ok når jeg setter han (velter kanskje etter ett minutt eller no), men han har bare satt seg selv et par ganger og det var mislykkede reise seg forsøk som endte på rompa :) he he

 

Han kryper veldig bra og kommer seg nesten overalt han vil. Det begynte han med når han var ca 4,5 mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krabber som en racer denne frøkna. Reiser seg opp etter alt hun får tak i, stod i 2 sek alene her, men har jo ikke helt balansen enda. Og hun går sidelengs etter rygglenet i sofaen. Sitte er hun ikke så god på, ikke tid til det.

 

Veldig morsom frøken, veldig aktiv og tidlig ute på den fronten - til dere som har babyer som er litt mer bedagelige: Nyt det så lenge det varer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå står han selv (når han holder seg) Klatrer opp etter alt og blir stående. Har ikke lært å sette seg ned igjen, så da roper han for full hals, eller detter og skriker tilsvarende høyere.....

 

Jeg for min del synes det er skikkelig kult at han har begynt å stå :) Mye morsommere nå enn når han ikke kunne det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det full fart hele dagen. datteren min drar seg opp selv og står i grinda, krabber i god fart rundt omkring.

her går det unna......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille mor åler sæ i ei sinnsyk fart. Står nu inntil alt. begynte å går her om dagen med ei hånd å holde i. går ca 10 skritt så ramler ho.

Sitt gjør ho å stødi og flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...