Gå til innhold

Northernlights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg :D

Hvordan går det med deg og dine? Er sjelden her inne for tida.vært litt de siste to dagene nå da :)

Leste i et annet innlegg at du har fått tilbake hovedomsorgen for gutten din :D så det var virkelig sant altså,ikkeno lureri eller hake bak det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

http://www.dinbaby.com/forum/thread/9625061

Du skjønner det, at i slutten av mai så bestemte eksen seg for å gifte seg og flytte. Langt vekk! Og da fikk jeg hovedomsorgen.

Mye fram og tilbake med eksen siden da. Han er i skilsmisseforhandlinger allerede....og har for ente gang vært i Texas, og er på vei tilbake til den staten vi bodde i før..

Han er faktisk på vei hit akkurat nå (vi har flyttet til NC!! =)

Så jeg tror jeg får en eks til middagsgjest i dag. Jaja..får se hva det blir til, men jeg er ikke overbegeistret over tanken.

Han vil selvsagt se gutten sin, og det er helt ok for meg.

Skolen begynner ikke før om enda ei uke,så hvis han vil, kan de jo ta et par dager sammen et eller annet sted.

Men til Texas skal han aldri mer! (gutten min, altså..)

Alt ordner seg nok til slutt for de fleste=)

Gjorde iallefall det for meg.

Bra det går fint med snuppa di og barnehagen også!

Jeg er hjemmearbeidende mamma nå. Sluttet selvsagt jobben min, og jeg stortrives så langt. Men uten helseforsikring kan jeg ikke være,og akkurat nå er det bare barna som har det. Så det er kanskje sånn at jeg må ut i jobbe kun for å ha forsikring...håper jeg slipper det.

Men må jeg så må jeg.

Ha en fortsatt god dag =)

Skrevet

Frysninger etter å ha lest hele den tråden,så deilig det må være å endelig få gutten sin hos seg og få flytta sammen med mannen :)

Glad på dine vegne no,ja!!

Det ekteskapet varte jo ikke lenge...heh..vil tro han høster som han sår :o han har vel ikke alltid vært så snill han eksen din så...

Så deilig at du kunne være hjemme nå med lillegutten som helt sikkert har blitt stor,han og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...