Gå til innhold

Null symptomer=gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 11, har ingen symptomer, og har heller ikke hatt en anelse kvalme... Regner vel med at det er en liten gutt i magen da:) Noen som tror det samme? Har en gutt fra før og da var det heller ingen følelse av gravid bortsett fra en voksende mage:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk gutt sist, og har gutt i magen nå,men har to vidt forskjellige svangerskap...

Så jeg tror nok ikke det er noe sikkert tegn på att det er det samme kjønn nei :-)

Skrevet

Kan ikke jeg si. Skal ha gutt nr to og har hatt mesteparten av plagene. Kvalme, oppkast, bekkenlsning, lavt blodtrykk....

Skrevet

Har ikke hatt symptomer eller plager i det hele tatt i svangerskapet, men jeg venter jente (sier de i alle fall ;))

Skrevet

har to gutter, ene var jeg ikke dårlig og andre var jeg dritt dårlig, så tror det er individuelt....

Skrevet

tror ikke man kan se kjønn utifra sånt..

jeg fikk gutt og var sinnsykt kvalm i uke 8-13 ca

Skrevet

Jeg hadde ingen plager sist, og fikk jente..

Har ingen plager nå heller, men aner ikke hva jeg får..

Skrevet

Spørs vel om det stemmer helt ;o)

Fikk gutt sist, og da hadde jeg kvalme, og grusom halsbrann veldig tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Vet ikke om det er noe i det..

Personlig har jeg vært mye mer kvalm nå enn første gangen. Den gangen var det gutt og nå sier UL jente. Men om man kan bruke det for å gjette på kjønn vet jeg ikke.. :o)

Skrevet

Hadde mer plager da jeg ventet utt enn jente, så stemmer ikke her :)

Skrevet

sorry men d gjelder ikke for meg ... jeg får gutt og jeg har også hatt mange greier som kvalme, svangerskapshodepine, plagsomt mye kynnere, ømme pupper og lav blodprosent. så stemmer ikke her...

Skrevet

Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme med begge to...en av hver kjønn...så tror nok ikke at null kvalme er ensbetydende med gutt, nei;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...