Gå til innhold

Noen som har bestilt bok fra eventyrboka.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å bestille, men jeg vet jo ikke hvordan de forskjellige bøkene er. Mener man kunne se noen "klipp" fra den forrige nettsiden, men nå har de fått ny. Noen som har bøker derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*lite uskyldig dytt;)*

Skrevet

Jeg har kjøpt bok derfra og gitt vekk i gave. Har også en bok fra www.dinsaga.se

Hva lurer du på?

Skrevet

Vi har kjøpt "dyrene på bondegården" og vil bare si at den er kjempedårlig. Joda, navnet hennes kommer i boken og de har fått alle datoer og navn riktig, men historien i boka er noe tøv. Bare tull hele boka. Vi leser den ikke...den bare ligger i hylla.

Skrevet

Kjøpte bok til min søster på 4 og hun elsker den. Må nok være så pass stor for at de skal forstå at boka handler om dem selv og synes det er stas :o)

Skrevet

Det var den jeg lurte på ja, "dyrene på bondegården". Æsj, så kjedelig den var dårlig da! Tror du alle bøkene er like dårlige, eller kan de andre være bedre? Hva synes du over her da? (husker ikke nicket) Var den fra dinsaga.se noe bra?

Skrevet

Så vidt jeg har klart å finne ut har dinsaga sluttet å selge bøker.

Du kan jo eventuelt google personlige bøker og se om det kommer opp noen flere.

Skrevet

ÅÅ, da så.. Var du fornøyd med den du ga bort? Fått tilbakemeldinger? Sorry masingen:/

Skrevet

Står i svaret mitt over her. ;o)

Ga boka fra eventyrboka.no til lillesøsteren min på 4 og hun elsket den. Men tror de må være såpass store for at de skal skjønne at boka faktisk handler om dem selv, og synes det er stas :o)

Skrevet

Forresten kan du gå inn på eventyrboka.no og trykke på "se en demobok" så blar de deg gjennom en sånn bok :o)

Skrevet

haldenjenta du har fått pm.....

Selv om jeg synes boka er dårlig kan det godt være du liker den ;-)

Skrevet

Kutre, sorry, bare jeg somsurrer fælt nå. Jeg trykka der, men det kom bare opp en eksempelbok, jeg ville sett fler:P Kravstore meg, hehe.

Thujatoppen, jeg har svart deg! :))

Skrevet

Min mor har bestilt to stk derfra til to barnebarn, en gutt og en jente, og hun synes de var veldig fine. Men vet jo ikke hva barna kommer til og synes.

Skrevet

Bra ho synes de er fine, hadde ho vært misfornøyd hadde det vært verre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...