TurangaLeela Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Sønnen min har alltid vært utolmodig og sutra litt, men det går en grense...Er det en reaksjon på å ha begynnt i barnehagen?...Virker trøtt men når jeg tar han med ut er han fornøyd.. Var mega-sutrete da vi kom hjem og skulle stelles og gi mat for kvelden nå har han vanskeligheter for å roe seg..Gjesper mye..
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Er nok ett litt annet aktivitets nivå i bhg enn i heimen ) Hör når du levere imorgen om hvor lenge han sov i går (om det ikke er allerede opplyst) - kan hende han trenger noen får minutter lengre på öyet i bhg enn han gjö hjemme ?
TurangaLeela Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Han har som regel sovet 1 og en halv time i b.h. Da våkner han av seg selv. Hjemme sover han nærmere 2 timer, da må jeg vekke ham. Eneste som roer ham hjemme er når han spiser/drikker el. når vi går ut. Er litt frustrert, for jeg trodde det skulle virke motsatt..Men håper det bare er en periode..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå