Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 noen som har sett denne serien eller? er den bra ?? merker jeg ble LITT nysgjerrig nå...hihi
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! har ventet på sesongstart så lenge nå, elsker denne serien (noe sambo heller ikke protesterer på)... det er en kjempe bra serie... handler om en gjeng med lesbiske jenter men det er liksom ikke det som er bra da er liksom bare at den er så bra. få tak i tidligere sesonger og følg me på denne... elsker den..
petite fleur Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Helt enig, kjempebra serie! Eneste minuset er hun der Jenny eller hva hun heter (hun som var gift med Tim men ble forelska i Marina) .....hun er bare så innmari tander med store øyne og en stakkars-meg-holdning som irriterer vettet av meg!!
FruMille Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 KJEMPE BRA SERIE!!!SESONGSTART IGJEN SNART:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå