Gå til innhold

"Skal, skal ikkje?" :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er så i villrede for tida. Har sjølvsagt begynt å tenke på ein som kjem der eg er ifrå, men han bur i oslo no, ikkje sett han på 5 år. Eg har drømt om han 3 ganger ganske så kjapt etter kvarandre no, og aner ikkje kvifor. :) Problemet er at eg ikkje veit om han er i forhold, vil jo nødig dumme meg ut om eg sender ein sms til han. Vi har aldri rotet, men vert på flørten i praten, sjølv om man kunne gått lengre (snakk om ihvertfall 10 år siden) om eg hadde vert heilt oppslukt i han på den tida. Usikker på om eg skal sende ein sms, høyre korleis det står til? Kva hadde dere gjort i eit sånt tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sendt en sms,skader jo ikke å høre hvordan han har det vel :)

Finner nok fort ut om han er singel.

Lykke til!

 

Skrevet

Takker for svar!! :)

 

Forløpig fant eg ei mail adresse på han, så har skrive ei helsing til han der. Og høyrer eg ikkje noko etter ei stund, så går eg ut ifrå at han ikkje har lese den og sender ein sms. :) Man får liksom ikkje heilt fred før man har tatt kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...