Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 er så forbanna mye å gjøre...å slitsomt... blæææææ...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Når og hvorfor skal du flytte da? flytting er veldig slitsomt ja, men er jo litt gøy om man flytter til et finere sted
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 nei skal bare flytte noen km da... begynner så smått å flytte imorgen.skal være ute herfra 31 august.. vi flytter til en større leilighet så det blir bra
twoboys & a girl Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Håper for min del at jeg er ferdig med å flytte. Kjøpte leiligheten her for nøyaktig ett år siden, og den er stor nok. Husker jeg stod å pakket ned og pakket ned... Fikk omgangssyke den dagen vi skulle flytte, og i tillegg så måtte vi vaske etter de vi kjøpte leiligheten fra. Ufattelig mye styr. Også har du en liten en i tillegg.... Ønsker deg lykke til:o)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 huff da,det var nok en utfordring for deg ja :S men må man så må man..hehe
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Åjaa. da blir det slit en liten stund og såå blir det bra vettu lykke til med flyttingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå