Libido- Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hun som prøver å få tak i deg her inne, som du hadde sendt pm; Hun slettet pm'en før hun fikk lest den. Kan du sende den igjen, slik at jentene her inne slipper å dytte seg ihjel... =)
Libido- Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Må vel være bedre å dytte denne opp, så hu åpner og leser...
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Sleipe f*en Libido... Høhøhø.;D
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde ikke slettet PM, den var blitt sletta før jeg fikk lest den... Takk for hjelpen, Libido! :-)
Libido- Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 Er jeg vel ikke, er vel bedre å ha en overskrift som fanger oppmerksomheten, så den kanskje blir åpnet?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 dere må jo ikke dytte dere ihjel da... men kanskje hun som "roper" på denne personen bør ta hintet???
Libido- Skrevet 20. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2007 ja, mulig hun må rulle inn puppen og innse at slaget er tapt.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Glansvask: jeg vil vite hvorfor hun har gjort dette sånn! Hvorfor hun er så barnslig og ikke svarer meg... Hvorfor hun har holdt meg for narr... Men greit nok...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 så sendt henne en PM du da..send en mail..ikke legg det inn her sånn at "alle" andre også blir innblandet... sender du henne en PM så ser hun jo den når hun logger inn her... men hun svarte deg jo på etterlysningstråden din da..men uflaks at den ble sletta før du fikk lese den. og det er jo ikke hennes feil.
Expat Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Tror vedkommende har blokka henne fra å sende pm, serru.
varg veum Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 det mener jeg også... hadde noen lagt inn en sånn tråd her for hele offentligheten om meg kan du banne på jeg ikke hadde giddet å svare... Men det gjorde jo hun ... du fikk en forklaring ikke hennes feil du slettet den... vet ikke hvem av dere som er barnslig jeg.... gi slipp på det!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. august 2007 #17 Skrevet 20. august 2007 Jeg tar hintet, ja,men jeg vil allikevel vite hvorfor hun kutter meg ut helt plutselig etter å ha skravlea på msn timesvis i flere måneder! dessuten var det ikke jeg som hang henne ut her med nick, det gjorde hun selv på en måte! Hvordan skal jeg kunne sende henne mail når jeg ikke har mailadressen hennes? Du vet nok sikkert hva som foregår, Glansvask, du lurer ikke meg! hehe!
Gjest Skrevet 20. august 2007 #18 Skrevet 20. august 2007 det vet ikke jeg noe om...men da burde hun jo virkelig ta hintet..hadde dette skjedd med meg så hadde jeg ikke giddet mer..er jo tydelig at hun her ikke vil ha noe med hun å gjøre.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. august 2007 #19 Skrevet 20. august 2007 Gravidfrid: Det var IKKE jeg som slettet den PM, den var slettet da jeg så den og det var IKKE jeg som hang henne ut her med nick! Det klarte hun fint selv! Du vet sikkert hva som foregår du også...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #20 Skrevet 20. august 2007 jo akkurat nå lurer jeg deg tydligvis..for jeg aner ikke hva som foregår,og hvorfor det er som det er. men du må jo ha mail ar hennes når dere har snakket sammen på msn da..................... og du tar tydligvis ikke ha tatt hintet..da hade du sluttet for lenge siden.
varg veum Skrevet 20. august 2007 #21 Skrevet 20. august 2007 poenget er ikke om det var du eller om pm slettet seg selv... poenget var at hun har svart deg...Dumt du ikke fikk lest den men skjønner jo at du lurer på hva grunnen er men skulle jo trodd det var typen din som hadde gjort det slutt med deg uten grunn det er det jeg mener...Aner ikke om luremusa har grunn eller ikke men noen ganger blir det bare slik , og nei jeg vet ikke hva som foregår..ikke snakket så mye med henne i det siste for hun har ikke hatt nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå