gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 er nyskjerrig i forhold til fødsel!!!
betty74 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hei, Meg kjenner du jo fra før... Jeg hadde normal fødsel forrige gang, men ble gjort klar til epidural med en gang jeg kom inn til føden. Fikk epiduralnår jeg ba om det ca ved 7 cm. Alt greit, ingen komplikasjoner som følge av epilepsien. Send meg em PM hvis du lurer på noe.
Kirsebæra Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har epilepsi,m en har vært anfallsfri siden jeg var 14(er 18 1/2 nå) men da jeg fødte steg blodtrykket mitt så de var redd jeg skulle få ett anfall. Fikk epidural ved 8 cm åpning. Gi beskjed med gang du kommer inn eller helst ved innskrivingen så står d i journalen din og da står det at anestesi skal tilkalles med en gang du legges inn for vurdering og fordi at de skal være tilgjengelig for å sette epidural med en gang du ber om det...=) send meg gjerne en OM hvis du lurer på noe..=) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå