Gå til innhold

Super-mammaer!


Poosz

Anbefalte innlegg

Vill bare gi litt skryt til alle dere her inne. Synes dere er så flinke til alt! Dette er mitt første barn, og føler til tider at alt er bare kaos. Det virker som om mange av dere har full kontroll og får til alt, selv med opptil flere barn!!!

Både med sengetider og faste rutiner. Dere skulle hatt en premie. For jeg vet nemelig hvor vanskelig det kan være å bare komme gjennom en enkelt dag med ett barn:)

 

Men gøy er det;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik føler vel de fleste d til tider.Hvor gammel er barnet ditt?Jeg har 3 barn.En på 7,ei på snart 5 og minstejenta på snart 4 mnd.Har hatt ei stri tørn den førsta tia nå.Først nå begynner jeg å føle at jeg kan stole på de rutinene vi har fått.De to eldste er jo d ingen problem med.Men minstejenta og jeg har plagdes masse med amming,betennelser,sopp og blæh!!Av og til har jeg mest lyst til å bare gi opp.Men stå på!!!Det meste blir lettere når de blir eldre og da er streve fra spedbarnstia gllemt.Lykke til og husk...........De fleste strever med noe av og til,kanskje bare noen som ikke vil innrømme d:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) og bra svar.

Jenta mi er født 27 april. Har egentlig ikke hatt noen bestemte problemer. Er bare det at hun vil at det skal skje noe hele tida, og det krever en del når hun ikke kan komme seg rundt selv:) Men jeg elsker hvert sekund!

Fint at man glemmer litt etterhvert....ellers hadde hun nok blitt enebarn;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 barn under 2 år, og føler det er kaotisk hver dag, hehe=) Vi har rutiner på det meste, men det er ikke alltid det er mulig å følge dem... Synes det går som en lek, samtidig som jeg sliter med dem og lærer nye ting om barna mine hver dag! Og når kvelden kommer er jeg skutt. Men morro er det ja!

=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...