Gå til innhold

tro hvor lenge jeg skal ha det slik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med sterke menssmerter som bare blir værre, tak som kommer og går..

kommer fra føden i dag med svake rier/modningsrier, utflatet men ingen åpning..hm..jeg bare lurer på hvor lenge jeg skal gå sånn med disse smerter og takene, jeg kommer jo til å være kjempe sliten til fødsel..

vet at ingen har eksakt svar til meg, men viss det er noen som har hatt det slik som meg rett før fødsel..hvor lenge gikk dere slik..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis ikke jeg tar helt feil så var det ei som sleit med svake rier/modningsrier her inne for en stund siden. hun gikk vel sånn i en ukes tid før det begynte å skje saker å ting mener jeg å huske!!

du kan ihvertfall regne med at kroppen din har begynt å forberede seg på fødsel og det er vel en god tanke vel;) tar nok ikke mange smellene før gullet ditt bestemmer seg for å flytte ut!!

Skrevet

håper du har rett:)

Skrevet

ja håper jeg å siden jeg slenger ut sånt noe uten å ha født selv!!

er jo veldig individuelt det greiene der, som med alt annet, så får håpe det går over i fødsel snart for deg!! du er vel sliten av alt som har foregått de siste dagen tenker jeg.

håper kroppen min bestemmer seg for å kaste ut lillemann snart også! er rimelig lei og utålmodig etter å få se skaperverket mitt,)

er foreløpig bare 37+1 så her tar det nok noen uker før han kommer.....

Skrevet

Conney! Jeg har det akkurat slik som deg. Jeg er utrolig sliten av alle disse smertene, jeg klarer ikke å sove en gang fordi smertene blir verre når jeg ligger. For 5 dager siden hadde jeg ingen åpning, idag kunne jordmoren stikke 1 finger opp gjennom livmorhalsen.

Jeg hadde akkurat samme spørsmål til henne -Hvor lenge skal jeg gå slik? Og hun hadde ingen svar til meg dessverre. Så lenge babyen har det bra setter dem ikke igang fødselen heller. Det er ikke så farlig med oss mødrene som ikke har det så bra :(

Skrevet

Vi får trøste oss med at det kommer noe godt ut av dette..

og margabra jeg føler med deg..jeg sover 1 time av gangen så våkner jeg igjen av vondter..

Men mann blir jo veldig sliten av disse vondter.....

Jeg kjenner det oxo godt når jeg ligger, men det blir faktisk mer sammentrekninger av å bevege meg og det blir veldig nedpress, så i morgen tror jeg skal vaske ned hele huset,,....kansje det får fortgang i tingene.. så gå en tur kansje.. blir helt sprø av å sitte i ro

Skrevet

huff, føler med deg conney, men tror du ikke dette er starten på en evt. fødsel selv da? at dette er begynnelsen liksom, nå går det nok bare en vei ;o) *krysser fingrene for at du rekker fødestuen etter alle de 'falske' alarmene'

Skrevet

jeg er bare 36+2 på vei, men masse plaget med mensensmerter og diverse.. sover dårlig, ofte veldig vondt om natten og inatt sov jeg ikke i det hele tatt.. har vært skikkelig forberedt på tidlig fødsel, men idag sjekket jordmor meg, og ingen åpning.. så nurket mitt må jeg nok vente litt lenger på, og overleve disse fæle lure-smertene.. hehe ..

Skrevet

Jeg gikk sånn med forrigemann, men bare i 2 dager.

Poenget er at jeg var også dausliten når fødselen først startet, men jeg skal love dere at vi har energi liggende på lur et sted.

Jeg kom opp på føden på søndagen, en halvtime etter at vannet gikk. Hadde da hatt disse maseriene fra fredagen til søndagen. Hadde bare 2 cm åpning og ble nesten sendt hjem igjen. De satte klyster på meg for å se hvordan riene ble først. DET gjorde susen. Gikk fra 2 cm til fødsel på ca 4 timer. Fikk ikke tid til noe smertestillende, og det gikk helt greit. Tror faktisk de dagene med maserier hadde gjort kroppen min vant med smerter. Har hørt det fra andre også.

Trøst dere med at hvis det er tilfellet, så ligger dere veldig godt an :o)

Skrevet

Jeg føler selv at det er starten på noe ja..:) Men mann vet aldri..

jeg skal inn å sjekke åpning i kveld...så får vi se..

men jordmoren min mente at det var tvilsomt åpning med rier med så lange mellorom..men hun ville sjekke meg forsikretskyld..

Skrevet

Lykke til Conney! Når har du termin forresten?

Da håper jeg vi får en liten oppdatering fra deg snart.

Skrevet

termin 1 sept..

Skrevet

Hei conney38uke!

Var helt sikker på at du var i fødsel jeg nå eller hadde født. Så etter deg før i dag, men så ikke noe innlegg eller svar fra deg så da tenkte jeg at endelig nå er hun kanskje blitt mamma =)

Er nok ikke lenge igjen nå. Håper det skjer noe i kveld/natt da.

Hold oss oppdatert=)

Lykke til.!

Skrevet

oppdatering eget innlegg: Det kan nok ta litt tid dette her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...