Herkules Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Ja det er litt rart å tenke på men nå hører altså pjokken og jeg til på småtroll1-2 Har til og med hørt til i noen uker. Vi går vel en ny spennende tid i møte og snart skal vel gutten min begynne å gå kanskje:) Ha en fortsatt fin dag alle sammen.
Tone & Mari Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Heisann du... Deg husker eg faktisk att.,.. Vi hadde jo vår egen termin dag tråd som bare sklei ut i det blå... Måtte vente til 30 august eg før Mari kom...
Herkules Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Hei:) Ja jeg tok sommerferie i 4 uker og måtte kjøre rett fra Kragerø til Sykehuset jeg så jeg fikk ikke oppdatert noe her inne før vi kom hjem fra sykehuset. Lille O kom til verden 2. august etter at vannet gikk 4 uker før termin. hvilken dag hadde du termin?
Tone & Mari Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 26 august hadde eg termin... Artig og finne deg att her inne,,
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Hallois, Herk og O!!!! Hyggelig med flere og flere kjente her inne.
Herkules Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 26. ja det var det jeg regnet med siden du nevnte vi hadde en tråd på det. Du gikk 4 dager over, det e jo overkommelig da:) Går bra med dere? Ja gøy å "treffes" her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå