Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Ikke vært på kino på 1 år...da dro jeg på premieren på Pirates of the Caribbean, og hadde snulla i magen. Hun blei helt gira, men oppførte seg bra nok til at jeg ikke måtte på do i løpet av filmen. Nå er det Simpsons som venter, og jeg håper inderlig at lillesøster oppfører seg like bra slik at jeg slipper dobesøk! Er forresten første gang snulla blir passa av andre enn familie, men foreløpig så har hun det fint, så trenger ikke bekymre meg over det!:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 xxx krysser fingrene!!! håper det går bra med både hun hjemme og hun i magen =)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Gikk supert med snulla...hun spiste greit, og sutra bare litt på slutten, men kan tenke meg at det var av trøtthet. Takk og pris for reklame, sier nå jeg, for jeg måtte på do da filmen starta (fikk kynner i det jeg reiste ned til sentrum...ikke behagelig å sitte på trikken da, nei), men rakk begynnelsen pga reklamen på forhånd...og hadde ingen problemer med blæra under filmen for hun i magen pressa jo på hoftebeinet slik som vanlig. Morsom film i alle fall!:-)
Gjest ->>- Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Filmen er ikke verst. Kan forresten anbefale babykino i Oslo - funker greit med ettåring også, om hun er litt sedat av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå