Gå til innhold

Flere som tar det helt med ro.......? ( Samme som februar klubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er nå kommet til uke 15. Men har enda ikke vært hos lege/ jordmor.

har bestilt time, men JM har ferie for tiden.

Dette er fjerde gangen da, så jeg føler ikke noe stort behov enda. Men jeg vet av erfaring at jeg blir mere og mere nervøs ettersom magen blir større :o)

Har heller ikke fortalt det til noen :o) Er blitt litt prestisje i å klare å holde det hemmelig. Den ENESTE som vet det er mannen min.

Kjenner flere som har termin både i mars og april, og guuuud sååååå gravide de er.

Skal bli kjempemorro å fortelle at jeg skal føde i februar :o)))))

Men det blir nok ikke så lenge før jeg må krype til korset å innrømme hva som kommer i februar. Mamma syns nemlig jeg har spist for mye i sommer, for rompa er blitt større sier ho :o)

Er det flere der ute som er like flinke til å holde på hemmeligheten som meg?

PS Under den verste kvalmen, skylder jeg bare på migrene :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg greide ikke å holde det hemmelig lenge, sa det til samboeren, bestevenninna mi og nærmeste familien da jeg var 6 uker på vei, litt ivrig kan man vel si:)

Greide ikke holde det hemmelig lenge for de andre heller, rykta begynte å gå med en gang jeg sluttet å drikke og dra på fest.

Skulle ønske jeg var flink til å holde på "min lille hemmelighet" litt lengre, men jeg var jo så glad så jeg ville jo at alle skulle få vite det:)

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke så langt på vei som deg.12+2 bare, men ingen vet noe foreløpig. Har heller ikke vært hos legen enda, men skal dit denne uka. Mannen min vet det selvsagt!

Jeg synes også det er litt moro å holde det hemmelig.

Er gravid ,med nr to jeg da. Termin i begynnelsen av mars.

Men det begrenser seg vel litt hvor lenge en kan holde det hemmelig. ¨Vet ikke hvor lenge til jeg klarer å holde meg.

Men du har holdt det hemmelig lenge!

Du kommer til å overraske alle du da:)

Skrevet

Hei!

Dere er flinke!!

Jeg og samboeren var enige om å holde svangerskapet hemmelig en god stund..men det varte noen dager før vi sprakk og måtte dele den fantastiske nyheten. Jeg var glad jeg hadde fortalt det for fra uke 6 til nå, uke 13, har jeg kastet opp nesten hele tiden..Da hadde det uansett vært vanskelig å holde det hemmelig eller skylde på noe annet. Men hadde vært gøy om vi hadde klart det hehehe. Kanskje neste gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...