Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Eller må man vente til de er noen måneder? har vippestol fra reflex, ser ut som om det er bra kvalitet... Tenkte ikke lenge om gangen, men f.eks at jeg kan ta vippestolen med inn på badet når jeg skal dusje så jeg vet hvor jeg har henne... =)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg venta ganske lenge, til 4-5 måneders alder. Enda vi har en Babybjørn-vippestol som er snill mot ryggen og kan legges helt ned i liggestilling. Mye av grunnen var at vår gutt lå på stellematta si på badegulvet, og der koste han seg. Så dusjong var ikke noe problem. Dessuten var det greit å ha han på gulvet i 5-10 minutters-slenger, mens jeg gjorde en og annen praktisk ting. Så ikke behovet for stol!
twoboys & a girl Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Det går fint ann å bruke de fra begynnelsen av. Bare still den lavest mulig.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Det er jo ikke anbefalt å bruke vippestoler da,pga av en ikke vet hva det kan gjøre med ryggen til de små.Har selv brukt det litt,men det er ikke mye og da har jeg en som en kan legge helt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå