Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Lurer på om det er noen her inne som er ganske "ferske" prøvere? 1 pp med IKM 31/8 for oss. Det virker som veldig mange har prøvd lenge, mistet litt motet jeg da... Ble gravid i 4 pp sist, da var jeg 32 år. Har såååå lyst på baby igjen, helst i mai

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok en av langtidsprøverne her inne (25pp). Trodde jo ikke det da jeg startet her inne. Har klart det på 4pp de gangene jeg har vært gravid. Men altså ikke denne gangen. Du må ikke miste motet selv om vi er noen som ikke får det til. Det er bare hyggelig med litt ungdommelig mot skal jeg si deg. Så bare spre om deg med symptomer og tanker. Håper dere lykkes før du aner det.

Skrevet

Jeg er alt annet en fersk på disse sidene, jeg er det en vil kalle urgammal eller steingammal. Vi har 27 pp bak oss, uten at det har blitt noe spire:((( Vi er såååå heldige at vi har ei snuppe som var 3 år i juni, hun ble til på vår første pp. Så jeg trodde jo at det å få nr 2 var en lett match, noe vi tok grundig feil i.

Men den som har gitt seg har tapt, å jeg har ikke satt sluttstek enda, jeg er med ut året.

Lykke til:)

Skrevet

Enda en langtidsprøver her.

Men du må ikke miste motet,grunnen til at vi slitere synes best her er jo fordi de som lykkes fort også forsvinner igjen fort inn på terminklubber o.l.,og det er en stadig strøm prøvere som har passert oss etter et kjapt opphold,kanskje blir du en av dem.

Lykke til

Klem fra

Skifer

Skrevet

Hei hei:)

Vi har prøvd ganske lenge, 1 år og fire måneder omtrent. Jeg blir nok ikke så lett gravid. Har heller ingen barn fra før, så statistikken min ser ikke så bra ut. Men likevel har jeg stor tro på at vi snart skal få det til!

Du, derimot, har et helt annet utgangspunkt. Og som det blir sagt, her inne legger man nok merke til de som sliter litt, for det er de som blir her en stund. Jeg kan fortelle deg at jeg har flere venninner i slutten av 30-åra som har blitt gravid veldig enkelt og raskt. De har aldri vært her inne. Det rakk de ikke. De bare begynte prøvingen, og vips så var spiren i boks:)

Ønsker deg lykke til med maibaby!

Skrevet

Takk for hyggelige svar, da dere :-) Vi får stå på å håpe at det klaffer

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ja, holder nå på med pp 27. Jeg gir ikke opp, aldri, ikke før overgangsalderen er her og tvinger meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...