Gå til innhold

BARNEHAGEASSISTENTER ! ANG : lönnsnivå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

På torsdag skal jeg på intervju hos ett persobaltjeneste/vikar byrå for jobb som deltidsansatt i barnahager i komunen. Hva kan jeg forvente i lönn? (antar det går på times lönn! - skal jobbe max 60%)

Jeg er 37 år

PS. Om du ikke vil utlevere deg seg så send meg gjerne en PM

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk 102 kroner i timen da jeg var 19, ei jeg jobba med som var litt over 40 år (assistent hun også) fikk 112 kroner i timen.

Skrevet

http://www.fagforbundet.no/tariff/dokumenter/Vedlegg_protokoll_ks_07.pdf

på denne linken kan du se minstelønnstabellen for kommunalt ansatte.

beløpene er i 100% stilling i året.

tipper du kommer inn under den laveste gruppa, som er stillinger uten krav til utdanning. du får anienitet for alle årene du har jobbet. men det er liksom 1 år i 100% jobb som teller som ett år på ansieniteten.

vet ikke hvordan sånne vikarbyråer lønner deg da... om de ligger som i kommunen ellers...

Skrevet

Takk 2b@rnsmor-27*

He he i min alder så har man jo noen år aktivt i arb livet ;O)

Greit å ha en pekepinn om de spörr hva jeg forventer i lönn ... I min forje jobb tjente jeg fastlönn på 700 000 i året så vel viten om at dette blir andre boller ;O)

Skrevet

ja det er nok litt mindre i lønn da ja..

men en utrolig fin jobb da!!!

jobber som barne-og ungdomsarbeider på barneskole/SFO jeg. og har alltid ønsket meg tilbake til barnehagen.. søker også.. men ikke lett å få tak i 100% fast............

jeg er tillitsvalgt i fagforbundet, derfor jeg lett fant den tabellen...

Skrevet

Genialt at den gjaldt for Bärum for det er der jeg bor. Tok kjapp hoderegning ifölge tabell og ans og at jeg kan forvente mlm 120 -130 timen.

Ja hadde jeg kunnet starte på nytt så hadde jeg nok utdannet med förskolelärer,- men angrer ikke på noen av mine utdannelser.- Alle bhg barn blir vel glad om de får en sminkör innen spesialeffekter til å "dolle" de litt til tider ;O) Barn er jo så fantastiske på godt og vondt .- alt er ok og naturlig for de når vi vokser opp blir vi fordumsfulle og mister barnet i oss og det er synd. Håper virkelig det går min vei :o)

Skrevet

den gjelder for hele landet utenom Oslo den tabellen faktisk..

Oslo kommune har egne forandlinger de... aner ikke hvorfor...

Tenker det blir morro i barnehagen med en med dine kunnskaper! Karneval o.l.... =)

masse lykke til på intervju!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...