Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei ! På torsdag skal jeg på intervju hos ett persobaltjeneste/vikar byrå for jobb som deltidsansatt i barnahager i komunen. Hva kan jeg forvente i lönn? (antar det går på times lönn! - skal jobbe max 60%) Jeg er 37 år PS. Om du ikke vil utlevere deg seg så send meg gjerne en PM Mvh
*Kleopatra Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg fikk 102 kroner i timen da jeg var 19, ei jeg jobba med som var litt over 40 år (assistent hun også) fikk 112 kroner i timen.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 http://www.fagforbundet.no/tariff/dokumenter/Vedlegg_protokoll_ks_07.pdf på denne linken kan du se minstelønnstabellen for kommunalt ansatte. beløpene er i 100% stilling i året. tipper du kommer inn under den laveste gruppa, som er stillinger uten krav til utdanning. du får anienitet for alle årene du har jobbet. men det er liksom 1 år i 100% jobb som teller som ett år på ansieniteten. vet ikke hvordan sånne vikarbyråer lønner deg da... om de ligger som i kommunen ellers...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Takk 2b@rnsmor-27* He he i min alder så har man jo noen år aktivt i arb livet ;O) Greit å ha en pekepinn om de spörr hva jeg forventer i lönn ... I min forje jobb tjente jeg fastlönn på 700 000 i året så vel viten om at dette blir andre boller ;O)
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 ja det er nok litt mindre i lønn da ja.. men en utrolig fin jobb da!!! jobber som barne-og ungdomsarbeider på barneskole/SFO jeg. og har alltid ønsket meg tilbake til barnehagen.. søker også.. men ikke lett å få tak i 100% fast............ jeg er tillitsvalgt i fagforbundet, derfor jeg lett fant den tabellen...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Genialt at den gjaldt for Bärum for det er der jeg bor. Tok kjapp hoderegning ifölge tabell og ans og at jeg kan forvente mlm 120 -130 timen. Ja hadde jeg kunnet starte på nytt så hadde jeg nok utdannet med förskolelärer,- men angrer ikke på noen av mine utdannelser.- Alle bhg barn blir vel glad om de får en sminkör innen spesialeffekter til å "dolle" de litt til tider ;O) Barn er jo så fantastiske på godt og vondt .- alt er ok og naturlig for de når vi vokser opp blir vi fordumsfulle og mister barnet i oss og det er synd. Håper virkelig det går min vei )
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 den gjelder for hele landet utenom Oslo den tabellen faktisk.. Oslo kommune har egne forandlinger de... aner ikke hvorfor... Tenker det blir morro i barnehagen med en med dine kunnskaper! Karneval o.l.... =) masse lykke til på intervju!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå