Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo spurte meg i dag hva jeg ønsket meg til bursdagen, og for moro skyld svarte jeg forlovelsesring eller baby. Fikk da klar beskjed om at ring får jeg vente lenge på, om jeg i det hele tatt får. Og baby var for stort skritt, for da ble det så seriøst liksom.

Nå er det å gifte meg og få barn mine to største drømmer, men jeg kan godt la være å gifte meg.

Ble sur fordi han brukte ordene "blir så seriøst/alvorlig da" om det å ha barn. Vil det si at forholdet vårt nå ikke er seriøst/alvorlig i hans øyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal svare, for jeg kjenner meg helt igjen i det du skriver.. Akkurat slik er det her også... Skulle nesten tro du skrev om mitt liv...

Skrevet

Jeg tror ikke han mener forholdet ikke er seriøst eller alvorlig, men det å få baby eller gifte seg er seriøst og alvorlig... Det er veldig kjipt å få en sånn beskjed om at det blir lenge til, om i det hele tatt. Jeg hadde tatt en seriøs prat med fyren. Ikke sett noen ultimatum eller press, bare få ting opp og fram i lyset. Fortell ham at om han vil være sammen med deg så må han venne seg til tanken. Ikke gi ham noen tidsfrist, men fortell ham hva du føler:)

Skrevet

godt å høre det er flere her med vanskelige mannfolk..

min hadde de planene da vi ble ilag..nå så har de dabbet av ja..og han mener han har like mye følelser for meg..

fra å skal greie å få ldeg til alteret en dag ja (for jeg har litt skrekk ang bryllupsdagen) til å hvorfor trenger man å binde seg egentlig..hva er vitsen..så nå vil han ikke engan gifte seg i det hele tatt!!

Fra å planlegge at vi skulle ha felles barn ilag (vi har begge fra tidligere forhold) til å vi får se..var sååå ivrig da vi traff hverandre..at han var villig til å prøve om et halvt år..men jeg synes det ble litt tidlig..nå 1 år etter..når jeg er klar som et egg..nei vi får se..bla bla bla..få oss hus først bla bla bla..nå har vi fått hus og skal snart flytte inn..tok opp temaet i går..ble bare kranglingen..vi får se..han mente jeg hadde satt en frist til 35 år..dvs jeg sa at etter 35 var det uaktuelt for meg å få flere da steriliserer jeg meg..men har igrunn satt frist på 33..dvs 2 år til det..

Men han sier er ikke sikkert han greier fristen til 35 engang!!

Jeg vil jo ikke bli så gammel før han er villig..

Skjønner bare ikke hvorfor han har blitt sånn..når det var sånn en fryd i begynnelsen der han ville både gifte seg og få unger ilag med meg..daville han helst ha to ilag med meg!! men jeg sa trur det holder med en..da sa han vi kan få en først så kan vi se om vi får en til..

MEN NÅ nei skikkelig vanskelig er han!!

ÅÅÅ det er så godt jeg fant dette forumet..holder mye til på dib :)

Så får jeg ut min frustrasjon her inne..men vil igrunn være annonym..må evt skifte nick vist jeg skal skrive under med nick..

Vil ikke bli igjenkjent på DIB :)

Skrevet

Hovedinnlegger her.

Godt/dumt å høre at jeg ikke er alene. Tok opp temaet igjen i går. Som vanlig så sa han at han ikke har det travelt, tar en dag om gangen osv. Kanskje om fem år, bla bla bla. 5 år?? Er han sprø? Jeg vil helst ha minst 1 barn, helst 2 før jeg blir 30 (altså om 5 år). Elsker samboeren min over alt annet, men begynner å bli rimelig frustrert. Ex'en hans såret han skikkelig (de ble tidlig forlovet, og etter 2 år eller noe slikt var hun utro) og jeg føler at jeg er den som blir straffet for det hun gjorde. Virker som om han er livredd for å binde seg igjen. Han har sagt det til meg flere ganger at det er vanskelig for han å stole på meg pga det hun gjorde.. aner ikke hva jeg skal gjøre for å bevise for han at jeg aldri kunne gjort noe slikt mot han.

Hans bursdag snart.. tenker jeg må kjøpe et kort og skrive masse.. men litt feil å overrumple han med disse tankene og følelsene på bursdagen hans kanskje...

Ikke vet jeg.. vet bare at jeg blir på gråten hver gang jeg ser babyer/barn. Begynner å lure på om jeg må slutte å være med venninnene mine som har barn, for jeg er rett og slett for sjalu.

Forstår jo at det må være slik at den som sier nei til barn må få viljen sin.. men det er jo heller ikke rettferdig for meg som har så lyst på barn da.. sukk. Kan noen hjernevaske samboeren min til å fri til meg og si "La oss lage baby NÅ"???

Skrevet

Det var nå ikke særlig koslig i si!!!

Vente lenge, eller kanskje ikke få ring??

Og for seriøst å få babay???

Han må skjerpe seg!!!!!!!!!!

Føler med deg!!

Hadde blitt knust om min mann hadde sagt noe sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...