Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Dere som har fått innvilga det før, hvor langt tid gikk det fra dere søkte til dere fikk svar? Jeg søkte i nesten slutten av juli, og nå er det over 1 mnd siden.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Mente snart 1 mnd siden. Ble litt feil den siste setningen. Glemte også å spørre om det er noen som har fått innvilga søtte selv om dem søkte på privat skole?
yinyang Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har fått innvilget... 3200 til bøker pluss semesteravgift 850 kroner. Og de kommer 20.september på konto. Jeg søkte i juli, og fikk brev nå nylig.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Men du fikk plass på offenlig skole, gjorde du ikke det? Siden semesteravg. din ble 850 kr? Jeg har søkt på privat, siden jeg mangler bare 2 fag for å søke på høyskole. Og semesteravg. min blir da ca. 12.000 kr.
yinyang Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 jepp, høyskolen her.... bare ring nav i morgen du. Skal ikke ta så lang tid med behandling av søknad. skolene er jo begynt nå!! Selv veeeeeeeeeeenter jeg på studielånet, ikke hørt en dritt, og søkte midt i juli!! Lang ventetid der ihvertfall!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå