Gå til innhold

Nye høstsko til meg selv.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg lyst på, for jeg pleier alltid å gå med joggesko på høsten. Men i år har jeg kjempe lyst på noe vanntette og varme sko, som i tillegg ser bra ut. Er litt kresen når det gjeler sko. Noen som kan anbefale noe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen fra ecco med gortex. De ser ut som en pen joggesko.

De er ikke foret, men varme nok på høsten. Ideelle til trilleturer om det regner.

 

Jeg kjøpte de i vår, men har sett de selges i butikkene ennda, bare i litt annen farge.

Skrevet

Takk for tipsen. skal ta en runde i butikken og sjekke. Er lei av å bli våt på beina når det regner. Liker ikke å gå med gummistøvler, for dem har en tendens til å bli så klam og sklir så lett.

Skrevet

Ecco reseptor, kjempegod støtdemping, gore tex så de er vanntette, god antiskli såle, de er helt sorte med litt reflexdetaljer på framme på tuppen. Koster ca. 1000 kr, kjøpte mine på mx sport.

Skrevet

Vil også anbefale Ecco Receptor.

Kjøpte de høsten for 2 år siden, og de ser fremdeles nye ut.

Lette, kjempegode på foten. Prøvde billigere varianter, men de var stive og tunge.

Tror jeg betalte 1200,- for de, dyreste skoene jeg noen gang har kjøpt, men de er 100% verdt pengene.

Har ved uhell gått oppi dype søledammer, og fremdeles vært like tørr på bena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...