Gå til innhold

Testa nettopp positivt

Anbefalte innlegg

Skrevet

men aner ikke hvor langt på vei jeg er. Tok ut hormonspiralen for 5 uker siden, og har jo ikke hatt mensen siden i 2003..da gikk jeg gravid første gang. Hvor tidlig i svangerskapet kan man teste positivt? 1 uke, 2 uker? helt blank jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde at man måtte være ca 3 uker på vei, men er jaggu usikker selv.

Men...det tror jeg faktisk står på pakka :o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Gratulerer!:-)

Umulig å si når du hadde EL, så du kan være alt fra ca 4 til 7 uker på vei. En teller nemlig med 2 uker før EL som svangerskap, og en tester som regel positivt 2 uker etter EL og befruktning. Men noen tester jo positivt kun 1 uke etter befruktning, så det kan hende du er 3 uker på vei...evt 3 uker og noen dager.

Skrevet

Gratulerer! Kan du ikke bestille time hos legen og be om henvisning til UL for å få vite terminen? Evt betale for en privat, det gjorde vi første gangen for å få vite termin.. :o)

Skrevet

Tok en test for 2-3 uker siden for jeg "følte " meg gravid. Ømme pupper og overfølsom :) Takk for svar, regner med jeg drøyer 1 mnds tid og tar ul på Volvat :) De finner sikkert ut uketall og sånt.

Skrevet

Som skrevet over skal jeg gjøre det. Hadde nesten klippekort på Volvat sist. Dro dit etter første legebesøk, for jeg trodde jeg var innbilt gravid :)

Skrevet

Gratulere så mye.

De sier jo at en må være to uker på vei,for at en test skal slå ut,men jeg var bare litt over en uke på vei,da jeg fikk positiv test sist.

Skrevet

Vi skrev innleggene helt likt, så jeg så ikke det.. :o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...