Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Går det bra når det bare er 100 grader? Hadde ikke mer bakepapir, og gidder ikke dra med snuppa bare for og kjøpe det...
Hiv o'hoi Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 aner ikke så lenge det bare er 100 grader, men min erfaring er at maten klistret seg fast i papiret
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg skal lage marengs ) Og de er jo lette og få opp uansett... off, håper det går bra da. Gravid og fysen!!!
Hiv o'hoi Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 ja, men da tror jeg at det går fint ) Lykke til..
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Pjuh ) TAKK! vi satser på det.. namnam )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå