3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 en mor på jobben spurte om jeg er gravid........... og det er jeg så absolutt IKKE.... men moten nå til dags er jo sånn at man ser sånn ut om man har litt mage da..... lenge til jeg kommer til å bruke denne kjolen igjen ja... uff.. helt ny er den også...
Kæmma og trultene Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Åååh - det er så KJIIIIPT!! Jeg fikk samme spm for litt siden, Hadde på en sånn moderne topp og hadde vel ikke holdt inn magen der jeg sto, pluss at jeg var gæærn i ryggen så jeg sto så magen kom litt ut. Nabo'n klarte å rope ned fra verandaen sin (så mange andre hørte det.....) "Du, er du gravid??" Jeg mumla nei og gikk rett inn. Så fælt! Hun unnskyldte seg ikke heller, merra....
Diva Muffin Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Svar "nei, jeg er bare feit" så er det de som spør som blir mest flaue..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg opplever det motsatte...ingen som tør spørre meg om jeg er gravid. Fikk et nølende "er du gravid?" her på butikken om dagen av ei jeg har møtt engang før. Måtte selvsagt svare ja for nå har det seg at jeg er HØYgravid! Men sant at moten lager sånne små gravidmager...har sett mange jeg tror er gravide, men er nok bare klærne,- ellers blir det babyboom om et halvt år!
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 hehe.. var det jeg svarte faktisk.....
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Er ikke det veldig frekt? Jeg hadde aldri spurt noen om det! For det første er det jo en privatsak og om en vil at folk skal vite det så forteller en jo det til folk... Det er jo pinlig for begge om svaret er nei. Det kan også være at det er sårt for noen å bli spurt også om en ikke kan bli gravid.. Frekt synes jeg!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 lol@Andariel! Det skal jeg søren meg begynne å svare selv! hihihi
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Her ble jeg spurt om det samme av 3 forskjellige på en uke. Og en av de var svigermor, de 2 andre som jeg ikke ser så ofte ble rimelig flaue =) Da hjelper det at jeg kommer på besøk til mamma og får spm om jeg har gått ned noen kilo.. Snille mamma =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå