oftebustat Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Spurte deg for ei stund siden om jeg var gravid. Du sa ja, men da jeg tok test dagen etter var den negativ. Tok en ny idag, ahr følt meg veldiug gravid i det siste, Joda, positiv denne gangen. Tok ut hormonspiralen for 5 uker siden ( 5 uker imorgen), og jeg trur jaggu den satt på første forsøket!!!
Monajenten Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 sjaman er skummel;) Hun har hatt rett på alt hun har sagt hittil om meg, så jeg håper det som skal skje fremover stemmer også GRATULERER så mye med baby i magen:-D Har forresten hørt at det er veldig lett å bli gravid rett etter at man har tatt ut spiralen, og det beviser jo dere;)
oftebustat Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 D håper jeg også! Ja, det var dritlett å bli gravid, he he. Det var det første gangen også, men det var ikke planlagt. Tenkte det kunne ta litt tid, men heldigvis ikke. Men aner jo ikke hvor langt på vei jeg er. Men det finner jeg altids ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå