Liten snupp + liten spire =) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei alle sammen.. Blir smårar av alt dette rundt hva slags madrass man skal velge. Skumgummi eller springfjær? Noen som har noen gode råd eller tips? Alle sier nemlig forskjellig.. Noen mener at man MÅ ha springfjær m tanke på krybbedød, mens andre mener at det holder lenge med skumgummi. Så lenge den er ny og man bruker overmadrass.. Er det noen som har fått noen sikkelige tips? Hva skal man kjøpe???
kosemæ Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 dette lurer jeg også på!!! Noen som vet råd? Har kjøpt en i fiber på jysk, men har funnet ut at den nok er for myk, og tenker å bytte den inn mot en Simo fibermadrass de anbefalte på annen butikk...
BellaSofia Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg ville først og fremst tenkt på hvor lenge babyen skal sove på den madrassen. Vi må bruke sprinkelsenga til vi flytter herfra (har ikke plass til annet ), da kommer hun til å være nesten to år. Derfor har vi valgt en ganske solid madrass. Dersom babyen bare skal bruke madrassen mens den er en lett liten baby ville jeg ikke tenke så mye på madrassen. Det viktigste er at den kan vaskes!! Og ikke er KJEMPE myk. Ikke la dere lure av dyre madrasser, tror ikke de er særlig bedre. Det er bedre å tenke på å passe på barnet, at det ligger på ryggen i rene omgivelser og ikke blir for varmt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå