drømme_mamma er gravid Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 de siste 2-3 ukene har jeg hatt hodepine ganske ofte. er snart i uke 15. hodepinen sitter ofte i siden og det dunker. varierer i intensitet, fra svakt til ganske kraftig. er ikke svimmel. er slik hodepine noe som kan oppstaa pga graviditeten?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hodepine er et graviditetstegn ja. kan også være pga lavt blodtrykk eller lite jern. ta det opp med lege/jordmor på neste kontroll så kan de sikkert sjekke blodet ditt =)
Miania - februarbaby! Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har også hatt veldig mye hodepine. Jeg hadde fire dager på rad forrige uke som slo meg helt ut på kveldstid. Jeg har vært hos legen, har helt normalt blodtrykk og hun sa det ikke var så mye å gjøre med ettersom man skal være forsiktig med medisiner. Har hatt det sånn de siste fem ukene, er i uke 15 nå. Jeg går til akupunktur og skal til massasje på fredag. Prøver alt for å bli kvitt det! Akupunktur har hjulpet meg litt, men det var akupunktøren som forslo massasje av nakken og hodebunn. Håper det går over raskt for deg! God bedring!
twoboys & a girl Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Slet endel med det for et par uker siden. Er nå i uke 22 og har mye mindre hodepine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå