Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 jeg har combi vogn fra emmaljunga. cerox tror jeg den het eller noe? det som plager meg sånn, er at selene, som skal være over skuldrene, sitter jo heeeeeeeeeelt opperst i ryggen på vogna liksom.. helt øverst der toppen av hodet er! hva er det for noe tull da? så når vi har de på, så "skraper" de borti han hver gang han snur hodet til sidene, og når han ligger og sover er de også i veien.. noen som har samme problem eller er det bare jeg som snart klikker på vogna på grunn av dette? hehe
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 De fleste vogner er vel sånn for at barna skal kunne bruke vognen og selene lengst mulig. Vi har ikke hatt noe problem med det på noen av vognene våre..
Hidjey Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 jaaaaaa, har citycross og det irriterer meg noe sinnsykt! Har en buzz fra quinny, og der kan man regulere de litt bedre, med at det er to hull, på en måte. I to ulike høyder. Bruker bare selene rundt livet i emmaljungaen.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 jo, jeg forstår jo at det er meninga at man kan bruke de lengst mulig. MEN når skuldrene til ungen er passelig inni de selene der, så er jo hodet en halvmeter over selve ryggen på vogna. og på toppen av min rygg vertfall, er det en kant, dvs at ungen må sitte med knekk i ryggen og ungen har sikkert vokst ut av vogna for 3 år siden.. arg, irriterer meg bare på det der tullet.. hehe bruker også bare selene rundt livet, men noen ganger når han skal sove skal han bare reise seg opp, så da hadde det vært greit.. eller når han er så vilter og vil utav vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå