Gå til innhold

haha dryppert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja dette kunne jo nesten vært vår sang det dr.yppert

ler så jeg triller her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia tjukka.. jeg fikk sett på de andre sangene du sendte i går..hehe.. Mulig du synes at tekstene passer bra til meg og mitt liv her inne, men for en proffesjonell kvinneforfører som meg, så ville dette ALDRI hendt meg vet du:-)

Skrevet

du har jo skryti av at du var utro mot eksen din da så tenkte vel at hun sikkert reagerte litt.

Skrevet

Utro og utro:-) Når eksen passerte 25 så ble hun ubrukelig samt at det ble for mange fødselsmerker og cellulitter. Så bare pass deg du også:-)

Skrevet

passe megmener du at den gubben min skulle finne på å være meg utro?

ja den dama som tar i han får han.

den leken der gidder ikke jeg å være med på, desuten er gubben feitere enn meg.

så det er han som må passe seg om han vil ha meg da. og den dagen han ikke vil deg får han dra. jeg vil ikke hanoen som ikke tenner på meg, elsker meg og er glad i meg.

de første strekk merkene mine og flesket fikk jeg jo da jeg var 21 og han har ikke byttet meg ut enda. og 25 har jeg jo pasert for legst.

æsj du fikk meg til å forsvare meg og mitt faen. det er jo ikke gøy.

men det er vår sang ikke sant?

Skrevet

hehe.. ikke ta det så tungt du:-) Men morsomt at du føler behovet til å forsvare deg, selv om du egentlig ikke trenger det:-)

Skrevet

vet da faen hva som skjedde jeg. kansje frykten for at nettopp oppleve at gubben skulle finne seg en annen.

men ellers tror jeg hode sitter sånn nogenlunde på plass?

Skrevet

Tror??? hehe.. Det finnes nok av tullinger som løper ned kirkedørene på søndagene som tror det aller meste:-) Her skal vi vite... og ha ting bekreftet:-)

Skrevet

jeg tror mye rart men den kjerka er ikke jeg så ofte i.

joa men det er slik med dette med de man elsker at man er nødt til å tro på at de elsker deg for det finnes jo ikke noe som kan gi deg bekreftelse på at det ikke er løyn. alle kan late som og spille skuespill.

Skrevet

Avhenger vel litt på om hvor mye en ser og hva man får bereftet der også da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...