SuperGlad Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 jeg gjorde helt til jeg fikk premature rier, å må holde meg i ro i et par uker til.
Håpefull mamma Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 heisann.. hva er det da? bor likeutenfor tr.heim, og det høres ganske intresant ut.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Det er trening hos fysioterapeut som har spesialisert seg på bekkenplager. De virker til og være kjempe flinke :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå